BESTIARIUSZ

 1)  GOBLINY - Poziom 1 

Od tych małych brzydalów, aż się roi. Są pierwszymi stworzeniami na liście, które strażnicy powinni tępić. Bardzo zwinne i szybkie, posługują się lekką bronią (np. patykami) Nie polują na zwierzynę, żywią się tym co znajdą, bądź ukradną. Potrafią samodzielnie rozpalić ognisko.

 




2) HARPIE  - Poziom 2

Harpie to latające, humanoidalne wiedźmy, wydające z siebie przeraźliwe wrzaski. Drapieżny ptak, o twarzy wiedźmy zamieszkuje głównie tereny górzyste. Posiadają nogi i skrzydła niczym drapieżne sępy. Charakteryzują się ogromną złośliwością i wykorzystują swoją przewagę liczebną oraz fakt, że potrafią latać. Raz sprowokowane krążą nad ofiarami i zmniejszają dystans, by następnie zanurkować. Chętnie porywają potomstwo różnych zwierząt.
 



3)  MGLAKI  - Poziom 3

Jest to magiczna istota, która występuje najczęściej na bagnach, w lasach lub w terenie górskim. Umiejętność wykorzystania czarów w celu zwabienia swej ofiary w pułapkę (np. w przepaść lub trzęsawisko). Mglak jest istotą humanoidalną, zwykle łysą. Ma świecące oczy i usta, ostre uszy, długie szpiczaste palce. Może sprawiać wrażenie półprzeźroczystego czy też nawet eterycznego. Można go spotkać wyłącznie, gdy wokół jest mgła, choć niektórzy uważają, że sama obecność tej istoty powoduje jej gromadzenie się i to wyjątkowo gęstej. Mglak stara się unikać bezpośredniego starcia zdając się na czary, jeśli jednak te nie podziałają może zaatakować, a rany, które zadaje są jak najbardziej realne. Czasem, zamiast atakować, mglaki doprowadzają swą ofiarę do szaleństwa bądź zapędzają ją na grząskie mokradła i czekają cierpliwie, aż utonie w mulistej wodzie.


 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz