2 Październik 2014 - Otwarcie HOG31 Grudnia 2017 - ostatni post HOG8 Wrzesień 2022 - Reaktywacja bloga10 Październik 2022 - Oficialne otwarcie HOG 2
...:::Spis Stada:::...
NPC: 4
Samce: 2
Samice: 5
Młode: 1
Razem: 12
...:::Przedział wiekowy:::...
Psowate:
4,5 - 6 lat = młody dorosły0 - 3 lata = młody>10 lat = stary dorosły6,5 - 10 lat = dorosły
Kotowate:
0 - 2 lata = młody2,5 - 5 lat = młody dorosły5,5 - 10 lat = dorosłe>10 lat = stary dorosły
Kopytne:
0 - 5 lata = młody5,5 - 10 lat = młody dorosły10,5 - 20 lat = dorosłe>20 lat = stary dorosły
...:::Punkty doświadczenia i Poziom postaci:::...
Startujemy z poziomem 1.
Wymagane punkty do osiagnięcia kolejnych poziomów:
2 - 1000 6 - 3500
3 - 1600 7 - 4000
4 - 2200 8 - 4500
5 - 3000 9 - 5000
6 - 3500 10 - 5000
Punkty doświadczenia uzyskujemy dzięki aktywnej grze na czacie, prowadzeniu erpów pod kartami postaci oraz poprzez pisanie opowiadań i rysowanie grafik tematycznych do erpów.
Dodatkowo można uzyskać punkty za udział w eventach oraz konkursach.
W opowiadaniach otrzymujemy punkty w zależności od ilości słów.
Za każde 1000 słów opowiadania otrzymujemy dodatkowe 150 punktów.
Za każde 10 komentarzy zgromadzonych pod swoim KP dostajecie 100 pkt doświadczenia
...:::Punkty magii:::...
Startujemy bez punktów magii. Są one możliwe do zdobycia poprzez wykonywanie questów magicznych oraz ewentów i wydarzeń tematycznych na czacie.
...:::Najczęściej zadawane pytania:::...
Odp: Oczywiście. W tych czasach trzeba się wzajemnie promować ;)
2. Co oznacza SDI ?
Odp: Jest to skrót od " Strażnik Drzewa Istnień "
3. Nie podpisałem się pod listą obecności. Chcę wrócić. Czy zachowało się moje KP?
Odp: Tak. W archiwum blogspot'a na naszym HOG zatrzymujemy wszystkie posty, dlatego też Twoje KP na pewno się uda znaleźć, więc nic się nie martw.
4. Czym różnią się pod względem magii: Magowie, Szamani i Druidzi w świecie HOG?
Odp:
Magowie dotyczą tylko żywiołów i każdy z nich specjalizuje się tylko jednym z nich (wyjątek Arcymag)
- woda(lód),
- ogień ( elektryczność)
- powietrze (pogoda) albo
- ziemia (gleba i rośliny)
Druid natomiast specjalizuje się magią dotyczącą zwierząt i roślin. Jest okryty dobrą sławą, czyli z pomagania np. pomaga medykom przy leczeniu odpowiednimi ziołami albo pomaga magom w decyzji które zioła mag ziemi powinien wyczarować by wyrosły itp. Poza tym głównie robi jakieś mikstury które np mają na coś wpływ itp. Taka dobra duszyczka. Magię ruid posiada, ale w dużo mniejszym stopniu niż w przypadku magów.
Szamani - oni są okryci zła sławą bo parają się duchowa magią. I oni kombinują jak się spotkać z duchami przodków, delikatnie przekraczając granicę nekromancji. Jednak jak każda pozycja hierarchii są mile widziani mimo ogólnie panującej "złej sławy"
5. Co trzeba zrobić aby zostać Arcymagiem?
Odp: W pierwszej kolejności należy wybrać sobie jeden z żywiołów i doprowadzić się do zajęcia pozycji Głównego Maga, następnie dać znać alfie, że chce się próbować zdobyć wyższe stanowisko. Jednak trzeba mieć na uwadze że dostaniemy jeszcze 4 zadania. Należy wykonać 3 zadania na każdego Głównego Maga kolejnego żywiołu i dopiero wtedy otrzymasz czwarte zadanie specjalne, po którego wykonaniu zostaniesz mianowany Arcymagiem. Każde zadanie na Główną pozycję dostajemy od alfy i wykonujemy je w formie opowiadania.
(min 500 słów - żywioły, min 1500 słów - Arcymag)
6. Czy w świecie HOG istnieją eliksiry?
Odp: Tak, istnieją. Mamy nawet quest w którym trzeba pewien eliksir wypić by zwiększyła się moc magiczna. Jednak eliksiry są wyjątkowo rzadkie i można je zdobyć tylko od potężnych magów lub innych ważnych w świecie HOG postaci.
Chcesz zadać pytanie? Napisz je w komentarzu pod tym postem, chętnie udzielimy odpowiedzi.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz