Informacje

2 Październik 2014 - Otwarcie HOG
31 Grudnia 2017 - ostatni post HOG

8 Wrzesień 2022 - Reaktywacja bloga
10 Październik 2022 - Oficjalne otwarcie HOG 2



───────────────────



── SPIS STADA ──

NPC: 4
Samce: 2
Samice: 5
Młode: 1
Razem: 12




── PRZEDZIAŁ WIEKOWY ──

Psowate:
0 - 3 lata = młody
4,5 - 6 lat = młody dorosły
6,5 - 10 lat = dorosły
>10 lat = stary dorosły
Kotowate:
0 - 2 lata = młody
2,5 - 5 lat = młody dorosły
5,5 - 10 lat = dorosłe
>10 lat = stary dorosły
Kopytne:
0 - 5 lata = młody
5,5 - 10 lat = młody dorosły
10,5 - 20 lat = dorosłe
>20 lat = stary dorosły





── PUNKTY DOŚWIADCZENIA I PUNKTY POSTACI ──

Startujemy z poziomem 1.
Wymagane punkty do osiągnięcia kolejnych poziomów:


2 - 1000 6 - 3500
3 - 1600 7 - 4000
4 - 2200 8 - 4500
5 - 3000 9 - 5000
6 - 3500 10 - 5000


Punkty doświadczenia uzyskujemy dzięki aktywnej grze na czacie, prowadzeniu erpów pod kartami postaci oraz poprzez pisanie opowiadań i rysowanie grafik tematycznych do erpów.
Dodatkowo można uzyskać punkty za udział w eventach oraz konkursach.


W opowiadaniach otrzymujemy punkty w zależności od ilości słów.
Za każde 1000 słów opowiadania otrzymujemy dodatkowe 150 punktów.
Za każde 10 komentarzy zgromadzonych pod swoim KP dostajecie 100 pkt doświadczenia




── PUNKTY MAGII ──

Startujemy bez punktów magii. Są one możliwe do zdobycia poprzez wykonywanie questów magicznych oraz ewentów i wydarzeń tematycznych na czacie.




── NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA──


1. Zawrzemy współpracę?
Odp: Oczywiście. W tych czasach trzeba się wzajemnie promować ;)

2. Co oznacza SDI?

Odp: Jest to skrót od "Strażnik Drzewa Istnień"

3. Nie podpisałem się pod listą obecności. Chcę wrócić. Czy zachowało się moje KP?
Odp: Tak. W archiwum blogspot'a na naszym HOG zatrzymujemy wszystkie posty, dlatego też Twoje KP na pewno się uda znaleźć, więc nic się nie martw.

4. Czym różnią się pod względem magii: Magowie, Szamani i Druidzi w świecie HOG?
Odp:
Magowie dotyczą tylko żywiołów i każdy z nich specjalizuje się tylko jednym z nich (wyjątek Arcymag)
  • woda (lód),
  • ogień (elektryczność)
  • powietrze (pogoda) 
  • ziemia (gleba i rośliny)
Druid natomiast specjalizuje się magią dotyczącą zwierząt i roślin. Jest okryty dobrą sławą, czyli z pomagania np. pomaga medykom przy leczeniu odpowiednimi ziołami albo pomaga magom w decyzji które zioła mag ziemi powinien wyczarować by wyrosły itp. Poza tym głównie robi jakieś mikstury które np mają na coś wpływ itp. Taka dobra duszyczka. Magię ruid posiada, ale w dużo mniejszym stopniu niż w przypadku magów.

Szamani - oni są okryci zła sławą bo parają się duchowa magią. I oni kombinują jak się spotkać z duchami przodków, delikatnie przekraczając granicę nekromancji. Jednak jak każda pozycja hierarchii są mile widziani mimo ogólnie panującej "złej sławy"

5. Co trzeba zrobić aby zostać Arcymagiem?
Odp: W pierwszej kolejności należy wybrać sobie jeden z żywiołów i doprowadzić się do zajęcia pozycji Głównego Maga, następnie dać znać alfie, że chce się próbować zdobyć wyższe stanowisko. Jednak trzeba mieć na uwadze że dostaniemy jeszcze 4 zadania. Należy wykonać 3 zadania na każdego Głównego Maga kolejnego żywiołu i dopiero wtedy otrzymasz czwarte zadanie specjalne, po którego wykonaniu zostaniesz mianowany Arcymagiem. Każde zadanie na Główną pozycję dostajemy od alfy i wykonujemy je w formie opowiadania.
(min 500 słów - żywioły, min 1500 słów - Arcymag)

6. Czy w świecie HOG istnieją eliksiry?
Odp: Tak, istnieją. Mamy nawet quest w którym trzeba pewien eliksir wypić by zwiększyła się moc magiczna. Jednak eliksiry są wyjątkowo rzadkie i można je zdobyć tylko od potężnych magów lub innych ważnych w świecie HOG postaci.


Chcesz zadać pytanie? Napisz je w komentarzu pod tym postem, chętnie udzielimy odpowiedzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz