Tereny

 


Poczuj nasz magiczny las, odtwarzając film powyżej, koniecznie z dźwiękiem!


Polana

Polana spotkań

Spotkania członków stada odbywają się na niewielkiej wolnej przestrzeni, wśród gęsto porośniętych drzew. Jest na niej kilka ostro zakończonych pochyłych skał o jasnej barwie i gładkiej powierzchni. Jedna z nich służy za miejsce do ogłaszania ważnych przemówień przez alphy. To tu najczęściej rozpoczynamy i kończymy wszystkie wyprawy oraz podróże.

Jaskinie Mieszkalne

Jaskinie Mieszkalne

Na wschód od Polany znajdują się Jaskinie Mieszkalne. Jest to spory kompleks skalny, składający się z jam oraz półek skalnych umieszczonych na różnych wysokościach. Pierwsza od lewej należy do samicy Alphy Silje Selun oraz jej potomstwa i partnera Roya. Część jaskiń jest zajęta przez członków HOG, ale jest wiele nadal nie zamieszkanych, czekających na swoich właścicieli. Według Alph są one najwygodniejsze, ale na terenie stada znajduje się więcej jam i nor, w których można znaleźć schronienie.


Wodopój

Jezioro
Jeśli skierujesz swe kroki na południe od polany znajdziesz jezioro wraz z zatoką - wodopój miejsce schadzek. Bez trudu można dostrzec przeciwległy brzeg, na który można się dostać od innej strony lasu. W jeziorze żyje tylko kilka pospolitych gatunków ryb, jak łososie, karpie i szczupaki. Reszta to zupełnie nowe i niespotykane gatunki. Uwaga na te co przypominają koi, ale o pomarańczowo-różowej barwie - są trujące. 
Wodopój zasilany jest przez niewielki potok. Jeśli by pójść pod prąd jego nurtu, skierujesz się na północ, tam gdzie drzewa są bardziej zielone.

Potok

Lasy

Lasy
Gęste lasy stanowią zdecydowaną większość terenów objętych strażą stada. Wysokie pnie drzew rosną blisko siebie, a ich korony łączą się ze sobą, sprawiając, że nawet w ciągu dnia w puszczy panuje półmrok. Na terenach znajduje się kilka ścieżek. Zlewają się na nich zapachy wszystkich osobników, więc nawet przy słabym węchu nikt nie ma problemów z odnalezieniem ich. Prowadzą zagubionych wędrowców przez puszczę o niezapomnianych kształtach i odcieniach. Kaszmir i purpura, szafirowe tony oraz burgundowe barwy lasu idą w parze z niezwykłą i niespotykaną nigdzie indziej roślinnością oraz tajemniczymi łunami i poświatami, o różnym zabarwieniu, nie przypisane zwykłemu poszyciu leśnemu. Nocą las objawia się w tonacjach szarości, dominują grafity, fiolety i atramentowe granaty. Przygaszone barwy tylko gdzieniegdzie rozbudzane są przez błyszczące w mroku światełka robaczków świętojańskich.
Stary drzewostan obfituje w zwierzynę i kryjówki, dzięki czemu stadu nie grozi głód. Występuje tu wiele gatunków zwierząt, między innymi jelenie, sarny, dziki, zające, a także liczne ptactwo i wiele innych. Dla wszystkich rodzajów stworzeń znajdzie się w lesie zarówno pożywienie jak i schronienie, pozwalające im na spokojne życie.
Warunki panujące na terenach Strażników nie są czystym przypadkiem. Stado zawdzięcza to Drzewu Istnień, którego muszą bezwzględnie pilnować. To jego energia, rozsyłana całej krainie sprawia, że las tętni życiem, obfitując w bogatą różnorodność istnień.


Las nocą

Polana Alph

Polana Alph
Na północy znajduje się niewielka polana, pokryta malachitowym dywanem mchu, przeplatającymi się z wystającymi ponad ziemię korzeniami starych drzew. Porasta ją gęsta, soczyście zielona roślinność. Zaraz za nią leży jaskinia należąca do dwóch wilczyc - Silje Selun oraz Brahmaputry. Tajemne przejście, prowadzi do podziemi, w których mieści się legendarne Drzewo Istnień. Alphy wpuszczają do niej tylko najbardziej zaufane osoby oraz pełnoprawnych Strażników.
Zbliżając się do polany można wyczuć potężną aurę pochodzącą od Drzewa, jednak zwykły wędrowiec nie będzie w stanie się do niego przedostać. Ujrzy jedynie litą skałę, porośniętą szmaragdową plątaniną bluszczu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz