Wszystkie Questy będą zaliczone, jeśli łączna ilość napisanych słów wyniesie
min 500.
Questy do PD:
I - Wszyscy nie nawidzą Goblinów - Niedaleko granicy stada, dostrzegasz małą grupkę goblinów. Przegoń je lub zabij jeśli to możliwe, nie mogą przecież bezkarnie chodzić po naszych terenach!
Nagroda: 200 PD
Zaliczyli:
II - Ratunku, chyba się zgubiłem/am -Spacerując po terenach stada, zabłądziłeś i niewiadomo kiedy, znalazłeś się poza terenami HOG. Czujesz się obserwowany i masz przeczucie że obserwuje Cię leśna legenda - Brahmaputra. Czy to faktycznie ona? Możesz poprosić ją o wskazanie drogi powrotnej, jeśli masz odwagę. Jak się zachowasz? O czym będziecie rozmawiać?
Wymagania:
Nagroda: 300 PD
Zaliczyli:
III - Złośliwe mglaki - Podbiega do Ciebie Tenbres, lojalny straznik alphy Imali i prosi o pomoc, byś podążył/a za nim. Okazuje się że alpha ma problem z 2 mglakami, które ją otoczyły i robią sobie z niej złośliwe żarty w okolicy jej groty. Pomóż jej ale uważaj. Te stworzenia są bardzo przebiegłe, znikają i pojawiają się gdzie im się podoba, musisz być szybki/ka.
Nagroda: 550 PD
Zaliczyli: Imala
IV -
Questy do PM:
1) - Tajemnicza zagadka - Przechadzając się leśną ścieżką na południe, zauważasz dziwne światła. Kiedy podchodzisz bliżej, okazuje się że wydobywają się z pnia dość dużego drzewa. Decydujesz się sprawdzić co to takiego i znajdujesz pod drzewem ukrytą norę z tunelem. Kogo tam spotkasz? Czy mieszka tam jakiś magik lub magiczny stwór?
Nagroda: 300 PD + 10 PM
Zaliczyli:
2) - Dziwak, Kwiaty i Smok - Przemierzając tereny poza granicami stada, spotykasz jakiegoś nawiedzonego dziwaka, który opowiada jakieś niestworzone historie o smokach i złotych kwiatach. Prosi Cię o pomoc w odnalezieniu owych kwiatów w zamian za pokazanie Ci gdzie kryjówkę ma magiczny smok. Przebywanie w pobliżu jego leża podniesie nieco Twoje umiejętności magiczne.
Nagroda: 350 PD + 15 PM
Zaliczyli:
3) - Eliksir Mocy - Silje Selun wzywa Cię do siebie, po czym daje Ci fiolkę z magicznym eliksirem i prosi abyś go wypił. Jest to magiczny eliksir który wspomaga naukę magii i podnosi moc. Można go wypić tylko raz w życiu. Ostrzega jednak, że po jego wypiciu, mogą przez kilka godzin utrzymywać się halucynacje, więc lepiej nie oddalać się i wypić go w towarzystwie innej osoby. Wybierz jednego z członków HOG, który będzie Cię pilnował w tym czasie i opisz nam swoje halucynacje.
Nagroda: 500 PD + 15 PM
Zaliczyli:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz