Questy

Wszystkie Questy będą zaliczone, jeśli łączna ilość napisanych słów wyniesie 

min 500.

 Questy do PD:


I - Wszyscy nie nawidzą Goblinów -  Niedaleko granicy stada, dostrzegasz małą grupkę goblinów. Przegoń je lub zabij jeśli to możliwe, nie mogą przecież bezkarnie chodzić po naszych terenach!

Nagroda: 200 PD

Zaliczyli:


II - Ratunku, chyba się zgubiłem/am -Spacerując po terenach stada, zabłądziłeś i niewiadomo kiedy, znalazłeś się poza terenami HOG. Czujesz się obserwowany i masz przeczucie że obserwuje Cię leśna legenda - Brahmaputra. Czy to faktycznie ona? Możesz poprosić ją o wskazanie drogi powrotnej, jeśli masz odwagę. Jak się zachowasz? O czym będziecie rozmawiać?

Wymagania:

Nagroda: 300 PD

Zaliczyli:


III - Złośliwe mglaki -  Podbiega do Ciebie Tenbres, lojalny straznik alphy Imali i prosi o pomoc, byś podążył/a za nim. Okazuje się że alpha ma problem z 2 mglakami, które ją otoczyły i robią sobie z niej złośliwe żarty w okolicy jej groty. Pomóż jej ale uważaj. Te stworzenia są bardzo przebiegłe, znikają i pojawiają się gdzie im się podoba, musisz być szybki/ka.

Nagroda: 550 PD

Zaliczyli: Imala


IV - 

Questy do PM:

1)  - Tajemnicza zagadka - Przechadzając się leśną ścieżką na południe, zauważasz dziwne światła. Kiedy podchodzisz bliżej, okazuje się że wydobywają się z pnia dość dużego drzewa. Decydujesz się sprawdzić co to takiego i znajdujesz pod drzewem ukrytą norę z tunelem. Kogo tam spotkasz? Czy mieszka tam jakiś magik lub magiczny stwór?  

Nagroda: 300 PD + 10 PM

Zaliczyli: 


2) - Dziwak, Kwiaty i Smok - Przemierzając tereny poza granicami stada, spotykasz jakiegoś nawiedzonego dziwaka, który opowiada jakieś niestworzone historie o smokach i złotych kwiatach. Prosi Cię o pomoc w odnalezieniu owych kwiatów w zamian za pokazanie Ci gdzie kryjówkę ma magiczny smok. Przebywanie w pobliżu jego leża podniesie nieco Twoje umiejętności magiczne.

Nagroda: 350 PD + 15 PM

Zaliczyli: 



3) - Eliksir Mocy -  Silje Selun wzywa Cię do siebie, po czym daje Ci fiolkę z magicznym eliksirem i prosi abyś go wypił. Jest to magiczny eliksir który wspomaga naukę magii i podnosi moc. Można go wypić tylko raz w życiu. Ostrzega jednak, że po jego wypiciu, mogą przez kilka godzin utrzymywać się halucynacje, więc lepiej nie oddalać się i wypić go w towarzystwie innej osoby.  Wybierz jednego z członków HOG, który będzie Cię pilnował w tym czasie i opisz nam swoje halucynacje.

Nagroda: 500 PD + 15 PM

Zaliczyli: 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz